Vilka vi är !

Rowena : Jag är en sprallig tjej som kan gå från att vara världens gladaste till suraste. Jag är väldigt galen vilket är bra antar jag ? :d 
Det jag håller på med är hästar får ev hem en egen i helgen , för jag åker och provrider redan imorgon så jappjapp! :)
Vi är 3 tjejer som driver den här bloggen , jag och mina två bästa vänner Emma & Emma! Jag ska försöka blogga så mycket jag kan och på min egna blogg , tryck → HÄR ← för att komma till min blogg.
Det var väl allt för mig! 
/ Rowena
 
~
Emma Rydén : Galen tjej som älskar sina vänner mest av allt. jag har en sjuk humor,men får skratta ändå ;) 
Fritiden så gör jag väl inte så mycket, intresserad av dans men det blir dock inte av iår pga att jag har varken tid eller lust. Å eftersom jag bor halva min livstid hos Rowena å hon får ju hem häst ganska snart så ska hjälpa henne med det väldigt mycket, så blir ingen tid över för dansen..hähähähäh.. Vet inte riktigt vad jag mer ska skriva? NU vet ni lite om mig i alla fall. Hare! :) 
/ Rydén
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0