Introooo //emmacj.

Vem är jag?

Jag är en sån som har känslorna på utsidan av kroppen.
Svartsjuka har jag också gott om,både så det räcker och blir över.
Mina inlägg kommer mesta dels bestå av saker som händer i mitt liv ex byte till en ny skola.
Min passion för smycken eller några utav alla designer jag gjort.
 
Designen här kommer såklart att ändras,men det blir när jag känner att jag har ork och tid att sätta mig och pilla.
 
Som även Rowena & Emma har jag intresset hästar.
Jag har haft 3 egna, 2 meedryttar hästar och 1 på halvfoder.
Just nu rider jag nästintill inget alls,då jag tror att mamma mu har ont i ryggen...♥
BILDER PÅ MAMMA MU
↓↓↓↓
 
 
 

Elliot som är den hästen som jag haft mest roliga och tråliga stunder med,är den som jag lärt mig mest på.
Och han har även den största platsen i mitt hjärta!
Han bor nu i jönköping,men det är en annan historia.
BILDER PÅ ELLIOT 
↓↓↓↓↓↓
 


 
 


 
Blir en avlutande bild på mig.
 
Vill du följa mig på bloglov'in?
Snabblänk → KLICKA HÄR
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0