I will be there for you through it all , even if saving you sends me to heaven ♥

Tjenare! 
Jag vaknade för typ en halv timme och kunde inte sova så jag har duschat och ska käka lite frulle och fixa lite med mina ridgrejer för vi 12 DÅ BÄR DET AV TILL GRÄLLSTA! Vi får se om jag får hem någon eller om det blir att leta  vidare. Är iaf skit nervig just nu men kommer nog lugna ner mig då HAN får mig att lugna ner mig rätt mycket men ja. & min rydén följer med mig eftersom hon typ bor här. Jag skriver sen hur det gick nu ska jag titta på en film med  en kopp te och smörgås :)
något ni kommer märka i den här bloggen också är att jag typ alltid har en liten mening som jag tycker är bra från en låt ;)
aja ni fååår hare! :)
/ Rowena
 Mammi jag älskar dig mest av allt , du har alltid varit den som gjort mig lycklig efter allt svek
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0